Tuesday, November 16, 2010

long distance rs pnye cter


aku terbaca satu cerita pengalaman org len.. citer biasa yg terjadi kepada budak2 remaja zaman skang.. long distance relationship. da long distance, carilah awek sparepart.. cternye biasa2 jer. tp ade sesuatu yg jjur ngan cter tu. aku mula terfikir yg ini btol2 kisah kehidupan n andai aku yg menipu org yg aku syg dan menerima akibat spt itu, mampu ke aku hidup? hidup di atas kenyataan aku menipu perasaan org len namun dia menerima aku hingga akhr hayat nye. n andai aku yg dtipu, mampu ke aku memaafkan kesalahan org yg tlah menipu aku? bila aku meletakkan diri aku ditempat mereka , betapa aku x mampu utk menghadapinya. namun dalam setiap perhubungan, kepercayaan, memahami, memaafkan, menerima, mendengar, semua itu penting. andai xde itu semua... xkan ade nilai sebuah hubungan yg sempurna. xkan wujud perhubungan yg kuat..

No comments:

Post a Comment